Pește - valoare nutritiva

Pestele - valoare nutritiva Pestele nu trebuie sa lipseasca din alimentatia noastra, datorita vitaminelor, mineralelor si nutrientilor pe care ii contine. Acesta contine o mare cantitate de fosfor ( 200mg/100g), este bogat in iod si fluor, insa nu contine decat putin fier, calciu si vitamine . Pestele este o importanta sursa de proteine de buna calitate (peste 10%), este sarac in grasimi saturate si colesterol, in schimb este deosebit de bogat in acizi grasi omega 3, benefici pentru inima. Conservele de peste sunt foarte bogate in calciu deoarece pe durata procesului oasele devin moi, numai bune de mancat. Pestele marin este sarac in sodium, dar este o buna sursa de iod. Icrele au un continut crescut de proteine, grasimi de calitate superioara (lecitine), vitamine liposolubile (A si D) si fosfor. Pentru un organism sanatos, este indicat sa consumam peste de cel putin doua ori pe zi. Acesta se poate consuma; la aburi , la gratar , la cuptor sau prajit.
Produse si Derivate 100g Kcal Proteine Lipide Glucide Vitamine
Ansoa 166 21.20 9.00 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu, Omega 3
Biban 82 18.50 0.90 - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Calcan 88 17.00 2.00 - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Cod 87 19.00 1.00 - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Cod in sos tomat 85 14.90 1.30 2.90 B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu,
Crap 104 18.90 2.80 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu, Omega 3
Crap in ulei 125 10.60 6.90 4.30 B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu,
Dorada - - - - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Hering 167 18.00 10.00 - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Hering in ulei 325 13.70 28.90 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu,
Hering in sos tomat 170 16.20 - 1.80 B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu,
Icre 130 25.00 3.00 - Calciu(23mg), Fier(0,6mg), Magneziu(20mg), Potasiu(221mg)
Macrou 183 22.00 10.00 - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Macrou in ulei 257 16.20 20.70 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu,
Macrou in sos tomat 164 14.50 - 1.60 B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu,
Pastrav 103 - - - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu, Omega 3
Salau 83 19.40 0.40 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu, Omega 3
Sardine in ulei 280 19.30 21.60 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu,
Scoici 50 9.10 1.50 - B12, PP, Cupru, Fier, Fosfor, Iod, Zinc
Scrumbie 299 14.20 25.90 - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Somn 224 16.80 18.80 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu, Omega 3
Stavrid 115 16.60 5.10 - B1-B12,Calciu(75mg), Fier(1,5mg), Magneziu(65mg),Potasiu(400mg)
Stavrid in sos tomat 125 15.50 6.60 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu, Omega 3
Stiuca 82 19.10 0.40 - B1-B12, Cupru , Seleniu, Magneziu, Potasiu, Omega 3

Raci fierti

Se iau racii proaspeti,se scoate intestinul negru,se freaca putin pe burta cu o perie din fire de orez si se pun apoi  intr-un vas cu apa fierbinte dinainte. Intr-o oala se pune apa suficienta...
< 1 2 3 4 5 >

Linkuri sponsorizate

Jocuri in bucatarie